tisdag, januari 23, 2007

Dagen då inget hände

Hade en känsla av att det var lite tradigt och inget speciellt hänt idag. Men då ägnade jag mig åt att tänka efter:
  • Det är blixthalka ute efter att ha varit typ 10 grader hela vintern.
  • Min syster gjorde ett kanonjobb med att producera Guldbaggegalan igår, vilket jag messade och talade om för henne varpå jag via henne fick en personlig hälsning av Cecilia Frode som är min idol
  • Min kompis Christer som jag inte hört av på jättelänge (om man räknar bort julkort) mailade efter att ha sökt min adress på webben och gav mig Östersundsrekommendationer på Hello Saferide, Autisterna och Vapnet.
  • Vi hade ett möte på jobbet om Klimatet vilket jag efterlyst sedan jag började.
  • Vi håller på att repa in Razorlights "America" med bandet.
  • Börsen går helt OK.
  • Jag har 70 schyssta vinflaskor i skåpet.
  • Bofors har spottat upp sig i Allsvenskan.
  • Huvudsaken e' la att en e' fresk.

Inga kommentarer: